فکـــــــــــر آزاد

اینجا فکر کردن آزاده حتی برای شما دوست عزیز!

فکـــــــــــر آزاد

اینجا فکر کردن آزاده حتی برای شما دوست عزیز!

فکـــــــــــر آزاد

هر چی که فکر می کنم درسته می نویسم حتی اگه اکثریت قبول نداشته باشن.اینجا خبری از دموکراسی نیست!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

حسن مطلع

سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۲۱ ق.ظ

 

کبوتر


یا ثامن الحجج دل ما وا نمی‌شود
خیلی تلاش کرده ام اما نمی‌شود

هر جا که رفته‌ام و به هر کس که گفته‌ام
گفته است به دست من گره ات وا نمی‌شود...

اصلاً به هر که رو زده‌ام گفته با تشر
هر جا که می‌روی برو! این جا نمی‌شود

نازم به شاعرت که چه زیبا سروده است!
وقتی دل شکسته مداوا نمی‌شود…

دستت بزن به دامن سلطان که هر جواب
از او شنیده می‌شود الّا، «نمی‌شود»

حالا من شکسته دل خسته ی غریب
رو کرده ام به سوی تو آقا، نمی‌شود؟

گفتم «سلام حضرت مشکل‌گشا» و بعد
اذن دخول خوانده ام آیا نمی‌شود

راهم دهی حرم؟ که به ناگه کسی زغیب
تغییر داد قافیه ام را که می‌شود*

 


* لطفا اگه شاعرشو میشناسید تو نظرات بنویسید.

 

نظرات  (۴)

شاعرش آقای داوود رحیمی 
شعر قشنگی بود..
از حسن سلیقه شما ممنون..
..
دستم درد نکنه اسم شاعرش رو گفتم ..
       ;-)
پاسخ:
ببخشید ،فراموش کردم تشکر کنم.البته تعجب کردم از کجا پیدا کردی .یه خورده سرچ کردم پیدا نکردم. 
آقا این م ت فکر کنم تقیزاده است ... البته تقریبا مطمئنم ... درست میگم دیگه ها؟؟؟
پاسخ:
آره خودشه.
من باشم 
تو باشی و صحن انقلابت ...

• دنیا را می خواهم چه کار؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی