فکـــــــــــر آزاد

اینجا فکر کردن آزاده حتی برای شما دوست عزیز!

فکـــــــــــر آزاد

اینجا فکر کردن آزاده حتی برای شما دوست عزیز!

فکـــــــــــر آزاد

هر چی که فکر می کنم درسته می نویسم حتی اگه اکثریت قبول نداشته باشن.اینجا خبری از دموکراسی نیست!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

اربعین

شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۳۳ ق.ظ

گفتند : ضمایر را نام ببر
گفت : من ، من ، من ....
گفتند : پس بقیه چه شدند؟
گفت : همه رفته اند زیارت ارباب و من جا مانده ام ...

اربعین

خوش به حال اونهایی که پیاده میرن کربلا ...

نظرات  (۲)

بسم رب المهدی
سلام
دانلود ویژه نامه اربعین حسینی (فایل آماده چاپ)
در tarraah.blog.ir

یا علی
پاسخ:
علیکم السلام
خوشا به سعادتشان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی