فکـــــــــــر آزاد

اینجا فکر کردن آزاده حتی برای شما دوست عزیز!

فکـــــــــــر آزاد

اینجا فکر کردن آزاده حتی برای شما دوست عزیز!

فکـــــــــــر آزاد

هر چی که فکر می کنم درسته می نویسم حتی اگه اکثریت قبول نداشته باشن.اینجا خبری از دموکراسی نیست!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

همیشه در اوج

سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۵۶ ق.ظ

اگرچه بعضی وقت ها حملات بی رحمانه و غیرمنصفانه ای نسبت به صدا و سیما میشه (مثل اعتراض به سانسور کردن تصاویر تماشاگران لیگ جهانی والیبال) ولی انصافا گاهی وقت ها این تلویزیون یه کارهایی می کنه که اصلاً...

یه گزارش پخش می کنن از میزان رضایت مردم از برنامه های صدا و سیما توی ماه مبارک و مردم تا می تونن از برنامه های فاخرش تعریف و تمجید می کنن که مثلاً از سال های پیش بهتر بوده و ....!

خوش به حالتون اگه ندیده باشینش ،من که حالم به هم خورد! چی کار کنیم؟ صداو سیمای خودمونه دیگه،همیشه در اوج!

صدا و سیما

نظرات  (۵)

مثه روز تظاهرات کی هی این دوربین های صدا و سیما دنبال بی حجابها میگرده تا چندتا تصویر دشمن خر کنی پیدا کنه...
پاسخ:
اون که خودش یه مطلب جدایی رو می طلبه.
آیا با نشون دادن بد حجابها راهپیمایی ها تأیید میشه یا بد حجابی اونها؟
البته با عرض معذرت از بد حجابان محترم!
 ..

  عنوان مطلب و نتیجه گیری ناجوانمردانه بود  !
  ولی در مصادیق یاد شده نفیا و اثباتا موافقم ..
      البته در مورد تظاهرات سازوکار سیاسی رو
         باید در نظر گرفت ..




   ..
       
         البته گاهی  وقتی دارم تلویزیون میبینم 
       با خودم میگم ..
                
               ای کاش رادیو داشتیم .. !
    ..
       بحث طلبگی ..
         با تاخیر !

     یه نکته در مورد متن زیر عنوان وبلاگ شما ..
       اگه اینجوری بنویسین بهتره :

   برای شما فکر کردن آزاده حتی اینجا دوست عزیز !
     
              آخه اگه اونجوری نوشته بشه چند وجه داره 
              که همشون فحش ! 

   البته این متن و عنوان با جمله دیگه شما
  که اینجا خبری از دموکراسی نیس تعارض  هم داره !
 ولی اگه اینی که گفتم بنویسی هم تعارض نداره !
    و هم حتی !  جا میفته .. !    ;-)

پاسخ:
خیلی خوشم اومد.
یه خورده سخت گیرانه است که گفتی فحشه!بلکه کنایه از اینه که خیلی وقت ها تفکراتمون تأثیر گرفته از عواملیه که جلوی حقیقت رو می گیره.به نظرم فکر باید آزاد باشه،البته تحت ظابطه!
چرا قالبت رو اعصابم پیاده روی میکنه!؟!
مثل صدا و سیما
***
من اخبار غزه رو بیشتر از الجزیره و المیادین و گاهی العالم دنبال میکردم
با اینکه تمام اخبار غزه را پوشش میدادند ولی با دقت دنبال میکردم
چند شب پیش نستم اخبار غزه را از شبکه یک دنبال کردم
واقعا از غزه بدم اومد
نمیدونم چرا ولی حس میکنم اخبار ایران سیاسی محضه
اصلا راجع به غزه نگاه انسانی نداره
می خواد یک سری حقیت ها را با اندکی تحریف به خورد مخاطب تحمیل کنه
اینکه دیدی گفتم آمریکا چقد عنه!؟
حال میکنید ما چقد خوبیم!؟
اصلا خوشم نیومد
امضا: مکتوب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی