فکـــــــــــر آزاد

اینجا فکر کردن آزاده حتی برای شما دوست عزیز!

فکـــــــــــر آزاد

اینجا فکر کردن آزاده حتی برای شما دوست عزیز!

فکـــــــــــر آزاد

هر چی که فکر می کنم درسته می نویسم حتی اگه اکثریت قبول نداشته باشن.اینجا خبری از دموکراسی نیست!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

به بهانه جام جهانی

چهارشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۵۲ ق.ظ

توپ

به نظر شما چقدر پول در هر سال برای فوتبال کشور هزینه می شود؟شاید حداقل 70 میلیارد تومان.البته این تخمینی بسیار خوش بینانه از طرف خودم است که خواستم خدایی نکرده خلاف واقع نگفته باشم.البته این در مورد تیم های لیگ برتری است.سایر لیگ ها و تیم ملی جای خود.

میزان وام ازدواج چقدر است؟البته آن را هم مدت ها بود که پرداخت نمی کردند.الآن را نمی دانم.3 میلیون تومان برای هر یک از زوجین ، که اگر روی هم بگذارند شاید بتوانند یک عروسی ساده را برگزار کنند.

اگر شما مسؤول تام الاختیار این مملکت بودید و کسی به تصمیمات شما اعتراضی نمی کرد،و 70 میلیارد پول مردم را در اختیار داشتید،کدام یک را به صلاح جامعه می دانستید؟ازدواج 11هزار و 666 زوج جوان،یا ورزشی به نام فوتبال.کدام مهم تر است؟آن که اساس جامعه را می سازد و یکی از 3 نیاز و خواسته مهم و اساسی مردم (ازدواج-مسکن-کار) است یا فوتبال؟

شاید مسؤولین از این مطلب غافل باشند که این پولی که در فوتبال هزینه می شود بیت المال است،حداقل غالبش این طوریست.همین طور ما مردم هم از این مطلب غافل هستیم.به عنوان مثال مردم و مسؤولین هر دو می دانستند که یارانه حق مردم است و به خاطر همین مطلب بود که دولت پس از انصراف همان عده معدود خود را موظف دانست درآمد حاصله از آن را در اساسی ترین کارها خرج کند و گزارش هزینه ها را به مردم بدهد.یقینا انصراف دهندگان نیز چنین توقعی دارند.

خیلی وقت ها به این مطلب فکر می کنم که اگر امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) تشریف بیاورند با این فوتبال چه می کنند؟ اینکه روی این فوتبال تأکید می کنم به این دلیل است که می شود کشور ما فوتبال داشته باشد آن هم در سطح حرفه ای ولی این طوری مدیریت نشود.


پ ن1:ای کاش در فوتبال هم مثل رشته هایی همچون کشتی و والیبال و ... افتخاراتی داشتیم تا حداقل می گفتیم این پول ها صرف تقویت غرور ملی مردم می شود.

پ ن2:ازدواج فقط یک مثال است همانطور که فوتبال هم فقط یک مثال است.

نظرات  (۳)

ممنون از  منظر نگاهتون ..
ولی خیلی خوشبینانه تخمین زدی ..
طبق برخی از اخبار هزینه سالانه لیگ در حدود 500 میلیارد تومن تخمین  زده شده ..
پاسخ:
یه خورده توی اینترنت گشتم ولی چون چیزی پیدا نکردم خودم یه رقم حداقلی گفتم که نشه به مطلب ایراد گرفت.
بابا خوشبین ...

70 میلیلارد ... پیففففففف

آره برا همین وامهای کمه که من ازدواج نمیکنم دیگه...

الان هم وام ازدواج رو فکر کنم نمیدن ...
پاسخ:
بیا من باهاشون صحبت می کنم بهت وام بدن،توروخدا بیا زن بگیر!!
آقا صجبت فایده ای نداره به ما زن بده نیستن ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی